Schwarzy – budowa i stymulacja mięśni, czyli odchudzanie bez treningu

Technologia Schwarzy określana jest jako sposób na modelowanie bez treningu. To innowacyjna metoda modelowania sylwetki, bazująca na metodzie pola magnetycznego. Jako jedni z pierwszych w Łodzi wprowadziliśmy do naszej oferty system Schwarzy. Na czym polega i kto może z niego skorzystać? Czy elektrostymulacja mięśni jest bezpieczna?

Co to jest technologia Schwarzy?

Schwarzy to nowoczesna i nieinwazyjna metoda stymulacji mięśni w taki sposób, aby modelować sylwetkę bez konieczności forsowania organizmu na treningach siłowych. Technologia ta wykorzystuje pole elektromagnetyczne i autorską technologię FMS – Skoncentrowaną Stymulację Magnetyczną. Stymulacja mięśni jest silniejsza niż ta, którą klient może uzyskać poprzez aktywność fizyczną.

Schwarzy posiada spersonalizowane programy, które dostosowujemy do potrzeb klienta. Programy posiadają 3 fazy: rozgrzewkę, intensywną pracę i relaksację, dzięki czemu mięśnie są odpowiednio przygotowane i aktywowane do pracy. Technologia ta umożliwia więc rzeźbienie mięśni i modelowanie ciała.

Schwarzy a trening EMS (elektrostymulacja mięśni)

Może się wydawać, że technologia Schwarzy jest podobna do treningu EMS. Jednak nie są to zbliżone do siebie metody modelowania sylwetki. W odróżnieniu od elektrostymulacji ta technologia nie działa powierzchownie, dociera znacznie głębiej, nie powodując przy tym bólu czy mrowienia. Jedyne, co może być odczuwane, to wyraźne skurcze mięśni podczas terapii. Nie jest to jednak wrażenie bólu ani dyskomfortu.

Na czym polega Schwarzy?

Trening, a raczej zabieg z użyciem technologii Schwarzy, jest całkowicie bezpieczny dla organizmu, komfortowy oraz bezbolesny. Trwa około 30 minut i wykonywany jest przede wszystkim na brzuchu, udach, ramionach oraz pośladkach.

Podczas zabiegu specjalne pady umieszczone w danej okolicy wyzwalają skurcz, dogłębnie stymulując mięśnie i dodatkowo powodują lipolizę w komórkach tłuszczowych. Na obszarze zabiegowym dochodzi od 20 000 do 60 000 skurczy mięśni, co przekłada się na zrobienie 800 brzuszków czy 800 przysiadów.

Dla najlepszych efektów zaleca się przeprowadzenie 8-10 zabiegów, zachowując między nimi przerwę 2-3 dni. Stopniowe rzeźbienie mięśni następuje już po 2-3 pierwszych zabiegach.

Zabieg Schwarzy: przeciwwskazania

Ze względu na to, iż Schwarzy wykorzystuje technologię elektromagnetyczną, nie każdy może z tego zabiegu skorzystać. Podstawowymi przeciwwskazaniami są:

• ciąża,
  • wszczepiony rozrusznik serca lub inne wszczepione elementy elektroniczne,
  • metalowe implanty w okolicy miejsca zabiegu,
  • nowotwory,
  • choroby wątroby i nerek,
  • niektóre choroby autoimmunologiczne,
  • trwająca antybiotykoterapia,
  • przepuklina,
  • choroby serca i układu krążenia, w tym żylaki.

Przed zdecydowaniem się na zabieg Schwarzy warto skontaktować się z lekarzem i zapytać, czy w przypadku danego pacjenta będzie on w pełni bezpieczny.

Sorry, the comment form is closed at this time.